بهترین خودروهای هیبریدی سال ۲۰۲۴

بهترین خودروهای هیبریدی

بهترین خودروهای هیبریدی سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ شامل خودروهای با قیمت کمتر از ۳۰ هزار دلار می‌شوند.

چگونه خودروهای هیبریدی برتر رتبه‌بندی شده‌اند؟

رتبه‌بندی خودروهای جدید هیبریدی ما بر اساس ۲ نوع اطلاعات تخصصی انجام شده است: به وسیله بررسی‌های منتشر شده از منتقدان متخصص حوزه خودرو و از طریق داده‌های مصرف کنندگان این گونه خودروها.
که در هر بررسی عوامل زیر دخیل بوده‌اند:

  1. کارایی: عملکرد یک خودرو که بیانگر ارزیابی کتبی صورت گرفته و بازبینی کنترلی، شتاب، ترمز، کیفیت سواری و سایر معیارهای عملکرد کیفی خودرو است.
  2. فضای داخلی (کابین): امتیاز کابین داخلی نشان دهنده ارزیابی‌های صورت گرفته از نظر راحتی کابین داخلی خودرو، قابلیت‌ها و آپشن‌های اضافه شده، فضای داخلی، استایل و سبک و همچنین کیفیت ساخت است.
  3. نظرات منتقدان: نشان دهنده نظرات کلی و سطح توصیه‌ای است که بازبینان روی یک خودرو ارائه می‌دهند. علاوه بر تجزیه و تحلیل بررسی‌های حرفه‌ای، ما اطلاعات کمی را نیز -که مورد علاقه خاص خریداران خودروهای هیبریدی است مانند: رتبه‌بندی ایمنی، قابلیت اطمینان، میزان مصرف سوخت و ظرفیت حمل بار و همچنین معیارهای هزینه تعمیرات- به این عوامل اضافه می‌کنیم.
  4. سطح ایمنی: امتیاز ایمنی بر اساس دو عنصر زیر است: نتیجه تست تصادف و تعداد فناوری‌های پیشرفته پیشگیری از تصادفات مانند: هشدار برخورد از جلو با مانع، ترمز اضطراری خودرو و رانندگی بین خطوط که به صورت استانداردهای خودرویی ارائه می‌شوند.
  5. قابلیت اطمینان: قابلیت اطمینان که به رتبه‌بندی خودروهای هیبریدی اعتبار ویژه‌ای می‌بخشد با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته و داده‌های سه سال گذشته کیفیت اولیه و مطالعه قابلیت اطمینان خودرو توسط jD power رتبه‌بندی می‌شود.
  6. میزان بازدهی انرژی خودرو: رتبه‌بندی میزان بازدهی انرژی و سوخت خودرو به تخمین‌های مربوطه در زمینه (ترکیب mpg، بر الکتریکی و زمان شارژ) گفته می‌شود، که توسط آژانس حفاظت از محیط زیست مقایسه و آمار آن نیز منتشر می‌شود.
  7. ارزش: امتیاز ارزش بر اساس میزان تناسب قیمت هر خودرو با ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و عملکرد خودرو ارائه می‌شود که از جمله عوامل تاثیرگذار بر میزان محبوبیت خودروهای هیبریدی است.
  8. توان باربری، تحمل بار، ظرفیت صندوق عقب و بکسل: این ارقام که از سایت رسانه‌ای هر شرکت سازنده خودرویی منتشر می‌شود؛ به داده‌های جمع آوری شده از تحمل بار، ظرفیت صندوق عقب و بکسل در خودروها اشاره می‌کند که از جمله موارد مهم در جهت خاص بودن یک خودرو است.

این اطلاعات و رتبه بندی‌ها، در مورد معرفی بهترین خودروهای هیبریدی سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده و همچنین به طور مداوم بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از متخصصین به روز رسانی می‌شود.

تویوتا کمری هیبریدی ۲۰۲۴
تویوتا کمری هیبریدی ۲۰۲۴

معرفی ۷ مدل از بهترین خودروهای هیبریدی سال ۲۰۲۴-۲۰۲۵

۱- تویوتا کمری هیبریدی ۲۰۲۴

تویوتا کمری هیبریدی ۲۰۲۴ یک سدان خوش ساخت و فوق العاده زیبا با بهره‌وری سوخت چشمگیر و یک کابین داخلی راحت، سواری نرم به همراه تکنولوژی سرگرمی فوق العاده پیشرفته با کاربری ساده است. اگرچه رانندگی با این سدان خیلی هیجان انگیز نیست، اما در مقابل ویژگی‌های منحصر به فرد و مصرف بسیار کم سوخت ایرادات آن عمدتاً جزئی و قابل چشم پوشی است و نمی‌توان به راحتی این خودروی هیبریدی را از مسیر تقابل با سایرین خارج کرد‌. تویوتا کمری هیبریدی مجهز به یک موتور ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر و یک موتور الکتریکی با ۲۰۸ اسب بخار قدرت و ۱۴۹ پوند فوت گشتاور است دیفرانسیل جلو و گیربکس آن نیز از نوع اتومات متغیر الکترونیکی یا cvt است.

کابین داخلی تویوتا کمری با ظرفیت ۵ سرنشین، کابینی ساده، جذاب و خوش ساخت است و اکثر قطعات به کار رفته درون کابین از جنس مرغوب ساخته شده و تریم‌های بالایی نیز به لطف تزیینات حاشیه‌ای داخلی چوبی و روکش چرمی صندلی‌ها کلاسیک‌تر به نظر می‌رسند. در کابین داخلی فضای داخلی زیادی برای راحتی سرنشینان و استراحت پاها موجود است و دید بیرونی آن از همه جهات خوب است. کمری هیبریدی با فضای بار متوسطی که در صندوق عقب دارد، تقریباً به اندازه یک اتاق مکعب ۱۵.۱ فوت جا دارد و برای قرار دادن چند چمدان با اندازه متوسط و مقدار زیادی از مواد غذایی مناسب است.

مزایای تویوتا کمری هیبریدی ۲۰۲۴

  1. مصرف سوخت بسیار کم
  2. فضای داخلی راحت و جادار
  3. سواری ایمن و آرام
  4. مجهز به بسیاری از ویژگی‌های ایمنی و استاندارد رانندگی با خودرو
  5. برنده جایزه بهترین خودروهای هیبریدی خانواده و جوانان
  6. فینالیست جایزه بهترین خودرو هیبریدی از نظر قیمت

معایب تویوتا کمری هیبریدی ۲۰۲۴

  1. سیستم اطلاعات و فناوری سرگرمی آن کمی قدیمی است.
  2. موتور تویوتا کمری در سرعت‌های خیلی بالا کمی صدا می‌دهد.

رتبه‌بندی خودرو به تفکیک عوامل تاثیرگذار

  1. کارایی ۷.۲ از ۱۰
  2. مصرف انرژی و سوخت ۹.۱ از ۱۰
  3. کابین داخلی جادار ۷.۲ از ۱۰
  4. قیمت گذاری و ارزش ۸.۵ از ۱۰
  5. ایمنی در حوادث ۹.۶ از ۱۰
  6. کیفیت ۸.۸ از ۱۰
  7. کسب نظر منتقدان ۸.۶ از ۱۰

۲- هیوندا النترا هیبریدی ۲۰۲۴

هیوندا النترا هیبریدی ۲۰۲۴ به دلیل مصرف سوخت عالی و کسب رتبه ۸.۳ از ۱۰ از میان خودروهای هیبریدی ایالات متحده یکی از بهترین خودروهای هیبریدی تندرو و خوش ساخت است. فضای داخلی و ویژگی‌ها و قابلیت‌های بی‌شمار این خودرو باعث شده است که این خودرو نیز در بین ارزشمندترین خودروها از لحاظ قیمتی قرار بگیرد.

مزایای هیوندا النترا هیبریدی ۲۰۲۴

  1. مصرف سوخت عالی
  2. سواری راحت و متعادل

معایب هیوندا النترا هیبریدی ۲۰۲۴

  1. برخی از ویژگی‌های ساختاری بی‌کیفیت در کابین داخلی است.
  2. صدای موتور گازی آن تا حدودی بلند است.

رتبه‌بندی خودرو به تفکیک عوامل اثرگذار

  1. کارایی ۷.۴ از ۱۰
  2. مصرف انرژی و سوخت ۹.۵ از ۱۰
  3. کابین داخلی ۷.۳ از ۱۰
  4. قیمت گذاری و ارزش ۹.۱ از ۱۰
  5. ایمنی در حوادث ۹.۷ از ۱۰
  6. کسب نظر منتقدان ۸.۱ از ۱۰
هیوندا سوناتا هیبریدی ۲۰۲۳
هیوندا سوناتا هیبریدی ۲۰۲۳

۳- هیوندا سوناتا هیبریدی ۲۰۲۳

سومین خودرو از لیست بهترین خودروهای هیبریدی جهان، هیوندا سوناتا ۲۰۲۳ است که در کلاس ساخت خود بی‌نظیر است. مصرف سوخت این خودرو فوق العاده کم است. صندلی‌های داخلی جادار بوده و یک کابین مجلل و لوکس دارد، با این حال اگر دنبال یک خودروی اسپرت لوکس هستید، هیوندا سوناتا مناسب شما نیست. سوناتا هیبریدی بیشتر در دسته خودروهای خانوادگی راحت قرار می‌گیرد تا خودروهای تندرو مسابقه‌ای.

این خودرو حتی بر روی سخت‌ترین دست‌اندازهای جاده‌ای، تپه‌ها و موانع به آرامی سوار می‌شود و شما به عنوان سرنشینان خودرو حتی کوچک‌ترین لرزشی احساس نخواهید کرد. تمامی مدل‌های هیوندا سوناتا ۲۰۲۳ دارای دیفرانسیل جلو هستند و این خودرو با یک موتور دو لیتری ۴ سیلندره و یک موتور الکتریکی عرضه می‌شود که ۱۹۲ اسب بخار قدرت دارد.

مزایای هیوندا سوناتا هیبریدی ۲۰۲۳

  1. مصرف سوخت جامد و کم
  2. سواری راحت
  3. سرعت‌گیری متعادل و مناسب ترددهای شهری
  4. کابین داخلی لوکس و سطح بالا

معایب خودرو هیوندا سوناتا هیبریدی ۲۰۲۳

  1. تنها عیب این خودرو این است که، ترمزهای حساسی دارد.

رتبه‌بندی خودرو به تفکیک عوامل تاثیرگذار

  1. کارایی ۶.۵ از ۱۰
  2. مصرف سوخت ۹.۱ از ۱۰
  3. تناسب قیمت و ارزش ۸.۴ از ۱۰
  4. ایمنی ۹.۳ از ۱۰
  5. کیفیت ساخت و قابلیت اطمینان ۸.۱ از ۱۰
  6. کسب نظر منتقدان ۹ از ۱۰

۴- هوندا آکورد هیبریدی ۲۰۲۴

هوندا آکورد هیبریدی با طراحی مجدد از مدل ۲۰۲۳ و یک تغییر جذاب به نسخه ۲۰۲۴، تبدیل به یک خودروی هیبریدی سطح بالا شده است که مصرف سوخت آن بهینه بوده و رانندگی با این خودرو بسیار آسان و دوست داشتنی است. سیستم تعلیق این خودرو به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی عیوب جاده‌ای را خنثی می‌کند. ترمزها در این خودرو فوق العاده قوی بوده و فرمان نیز خوش دست، متعادل و پاسخگو است.

در بین خودروهای هیبریدی کم مصرف جاده‌ای مناسب ترددهای روزانه، هوندا آکورد هیبریدی در جایگاه نخست قرار دارد. این خودرو با پیشرانه هیبریدی ۲۰۴ اسب بخاری خود دیفرانسیل جلو و گیربکس اتومات از نوع CVT عرضه می‌شود. هم‌چنین، هوندا آکورد هیبریدی ۲۰۲۴ یکی از زیباترین کابین‌های داخلی را در بین خودروهای هیبریدی دارد.

داشبورد درون کابین جلو، دارای طراحی لانه زنبوری دلپذیر و جذابی است که توانسته است به طرز ماهرانه‌ای دریچه‌های هوا و سرمایش و گرمایش داخلی را بدون کاهش عملکرد در خود پنهان کند. فضای صندوق عقب نیز ۱۶.۷ فوت است که از جمله بزرگترین ظرفیت‌های حمل بار را در کلاس خودروهای هیبریدی دارد.

مزایای هوندا آکورد هیبریدی ۲۰۲۴

  1. سواری شیک
  2. رانندگی راحت در حالت دینامیک
  3. مجهز به سیستم فناوری کاربرپسند
  4. فضای داخلی جادار و با طراحی خوب

معایب هوندا آکورد هیبریدی ۲۰۲۴

  1. قیمت گذاری پایه آن بالا است.

رتبه‌بندی خودرو به تفکیک عوامل تاثیرگذار

  1. کارایی خودرو ۷.۸ از ۱۰
  2. مصرف سوخت بهینه ۸.۴ از ۱۰
  3. کابین داخلی ۷.۹ از ۱۰
  4. ارزشمندی و تناسب کارایی و قیمت ۷.۷ از ۱۰
  5. قابلیت اطمینان ۸ از ۱۰
  6. رتبه‌بندی منتقدان ۹.۲ از ۱۰

تویوتا کرولا هیبریدی ۲۰۲۴

۵- تویوتا کرولا هیبریدی ۲۰۲۴

خودروی تویوتا کرولا هیبریدی ۲۰۲۴ خودرویی با ارزش بالا و یک فهرست بلند بالا از ویژگی‌های منحصر به فرد داخلی، مصرف سوخت کم و کسب رتبه استاندارد خوب است. البته، فضای صندوق‌های عقب در این خودرو کمی محدود است. کرولا هیبریدی سواری ملایمی دارد، فرمان در آن به اندازه کافی دقیق است و راننده را دچار سردرگمی نمی‌کند. دیفرانسیل جلو در آن استاندارد بوده و کرولا یکی از معدود خودروهای هیبریدی با ۴ سیستم چرخ متحرک و در دسترس همزمان است.

نظر منتقدان در مورد سیستم ترمز متفاوت است؛ برخی بر این باورند که ترمز کرولا بیش از حد چسبنده است، اما برخی دیگر می‌گویند که ترمزهای آن راحت بوده و عملکرد دقیقی دارد. تویوتا کرولا یک موتور ۱.۸ لیتری ۴ سیلندره دارد و موتور الکتریکی و یک بسته باتری لیتیوم یونی با ۱۳۸ اسب بخار قدرت، موتورهای آن را می‌سازند. کابین داخلی آن جمع و جور، خانوادگی و ساده است و می‌تواند تا ۵ نفر را به راحتی در خود جای دهد. صندوق عقب کرولا نیز ظرفیت ۱۳.۱ فوت مکعبی دارد که برای خودروهای هیبریدی از این طیف کوچک است.

رتبه‌بندی خودرو به تفکیک عوامل تاثیرگذار

  1. کارایی خودرو ۵.۷ از ۱۰
  2. مصرف سوخت ۸.۸ از ۱۰
  3. ارزش به نسبت کارایی ۱۰ از ۱۰
  4. ایمنی خودرو ۹.۳ از ۱۰
  5. کیفیت ساخت ۷.۶ از ۱۰
  6. کسب نظر منتقدان ۷.۸ از ۱۰

۶- تویوتا پرایوس ۲۰۲۴

تویوتا پرایوس ۲۰۲۴ یکی از بهترین خودروهای شیک هیبریدی با مصرف سوخت عالی، قدرت مناسب و سیستم کنترل فرمان با پاسخگویی به موقع و راحت است. این خودرو دارای یک سیستم فناوری اطلاعات و سرگرمی بصری با ویژگی‌های بسیار است.

مزایای تویوتا پرایوس هیبریدی ۲۰۲۴

  1. مصرف سوخت بسیار کم
  2. سواری ملایم
  3. لیست طولانی از ویژگی‌های سرگرمی، فناوری، آپشن‌های داخلی و سایر ویژگی‌های استاندارد

معایب تویوتا پرایوس ۲۰۲۴

  1. فضای صندلی‌های عقب کم و تنگ است.
  2. فضای کابین داخلی کسل کننده و غیر جذاب است.

رتبه‌بندی خودرو به تفکیک عوامل تاثیرگذار

  1. کارایی و عملکرد خودرو ۷.۸ از ۱۰
  2. مصرف سوخت بهینه ۱۰ از ۱۰
  3. کابین داخلی ۶.۵ از ۱۰
  4. ارزش گذاری و قیمت ۸.۶ از ۱۰
  5. رتبه‌بندی منتقدان ۷.۷ از ۱۰

تویوتا کراون ۲۰۲۴

۷- تویوتا کراون ۲۰۲۴

خودروی هیبریدی تویوتا کراون ۲۰۲۴ رقابتی‌ترین سدان هیبریدی موجود در بازار نیست و قیمت تریم‌های بالای آن گران است. این خودرو فضای محدودی در داخل کابین دارد که باعث می‌شود فضای سر ضعیف باشد همچنین هندلینگ آن متوسط است. تویوتا کراون ۲۰۲۴ با فرمانی نسبتا پاسخگو و حداقل چرخش بدنه در پیچ‌ها احساس سنگینی در رانندگی در جاده‌ای آرام دارد. پیشران پایه در کراون یک موتور ۲.۵ لیتری ۴ سیلندره و دو موتور الکتریکی است که در هر دو محور قرار گرفته است و ۲۳۶ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. شتاب با این پیشرانه کم است و موتور می‌تواند در سرعت‌های بالا پر سر و صدا ظاهر شود. کراون نسبت به بسیاری از خودروهای معمولی متمایزتر است، اما رقبای این خودرو فضای داخلی کابین بیشتری دارند و همچنین از نظر ارزش نیز بالاتر هستند.

مزایای خودرو تویوتا کراون ۲۰۲۴

  1. سیستم اطلاعات سرگرمی بصری عالی
  2. شتاب و سرعت زیاد موتور خودرو
  3. ساخته شدن چهار چرخ متحرک خودرو طبق استانداردها

معایب خودروی تویوتا کراون ۲۰۲۴

  1. فضای سر داخل کابین تنگی دارد.
  2. به اندازه سایر رقبا اسپورت نیست.
  3. مصرف سوخت بهینه‌ای ندارد.

رتبه‌بندی خودرو به تفکیک عوامل تاثیرگذار

  1. کارایی خودرو ۶.۵ از ۱۰
  2. مصرف سوخت ۷.۲ از ۱۰
  3. کابین داخلی ۶.۲ از ۱۰
  4. ارزش نسبت به قیمت ۶.۱ از ۱۰
  5. کسب نظر منتقدان ۵.۷ از ۱۰

منبع: cars.usnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *